mRna Nedir? Anladıklarım ve mRna Telaşı -1

öntaslak/eskiz - genişletilecek



Aşağıda bir yazı ekledim
https://elverissizblog.blogspot.com/2021/07/mrna-nedir-moderna-anlatmyla.html

Şimdi öncelikle ben bir uzman değilim ve mrna'nın ne olduğunu anlamak için bir ton biyoloji, tıp ve genetik makalesi ve içeriği okumak istemiyorum kabaca anladıklarımı anlatayım ve sorularımı sorayım

Birinci benim anladığım. İnsan bedeninin bir işleyişi var. Bilinçli, akıllı fizyoloji, kendi programları var. mRna manuel olarak bu sisteme müdahalenin bir yolunu aramak ve bunun başlangıcı yani oto olan bu sisteme manuel müdahale bilinci taşıyor ve yolu arıyor. Tabi ki insan bedeninin yeniden düzenleme amacı taşıyor.

Bunu gelecekte hastalıkları yoketmek, insan bedeninin yeniden programlamak hatta belki de ölümsüzlüğü aramak için kullanacakları eminim
Bunun dışında geleceğin ilaç sektörü olacağını düşünüyorum

İlk aklıma gelen şu. Oto-immun dediğimizde kendi kendine bir bağışıklıktan sözediyoruz bu manuel insan yazılımı bağışıklık yamaları. Yani manuel 

Ne olabilir
Birincisi bu oto-immunun kafasını karıştırır ya da işlevini zayıflatır
Tersi genişletir direnci artırır ve türü geliştirir genomu geliştirir bilemeyiz
İki yönlü
Tür olarak genetik sağaltım anlamında türün doğal dayanıklılığını azaltır
Belki de tersi çünkü insan bilinçli fizyoloji ve sanılandan güçlüdür. İnsan bir robot değil
İlk deneklere ne olduğuna bakacağız.

Büyük ilaç için bunu geleceğin tıp ve ilaç sektörü olarak görüldüğünü/sezildiğini ve hazır fırsatını bulmuşken buna resmiyet kazandırma girişiminin hızlıca uygulamaya koyulması olarak görüyorum

Yani insan hücreyle, rnayla, proteinle  dnayla her neyle diyorsak sonuç olarak kendi bedeni dnası ve genomuyla iletişmenin ve onu yeniden düzenlemenin yolunu arıyor

Burada hücre ya da dnaya giden haberleşme sağlayan bir rna aracısı buldu onu izole etti ve yeniden yazdı ya da onunla beden kod göndermeye çalışıyor vs tam anlamadı mama bu

Tek bir rna yı buldu ve onunla kendi bedenini programlamaya ve hastalıkları önlemeye adında kendi genomunu çözmeye uğraşıyor

Ölümsüzlük arayışının simgesidir başka bir şey değil 
Olacaktır doğal aşama 
Tekno uygarlığın sonu

İnsan deneme yanılma yoluyla bedenini öğrenecek ve kendi bedeni kendinin kobayı

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.