Neden mrna aday aşı almayacağım ve faz gönüllüsü olmayacağım 2x

mrna Aşı adayı almayacağım! neden?



mrna ile ilgili daha önce bu blog ve facebook gruplarına yazdığım tüm risk ve tereddütleri geçtim ve bunları bir kenara koyalım.

Virüse nazaran aşıdan ölmeye korkuyorum.
Virüse nazaran aşıdan zarar görmeye, sakat kalmaya, oto immun hastalığa tutulmaya ve bu nedenle aşı almaya korkuyorum.
Aşı yarlanmalarından açıkça korkuyor ve çekiniyorum. bunlardan rahatsız oluyorum ve oldum. Koronadan ölümler ben de bir korku ve panik yaratmadı çünkü bunları çok büyük oranda doğal ölümler olarak ele aldım. 

Doğal bir virüs beni öldürebilir bu doğal ölümdür buna içerlemem yani bağışıklık sisteminin başedmeyeceği güçte bir hastalık beni zaten öldürür ancak insan yapımı bir kimyasal aracı ya da ilaçla sakat kaldığımı varsayalım.
Buna dayanamam.
Ben kimseden ilaç istemedim ve istemiyorum, doğal başka yardımlar iyi olur.

Koronavirüs insanları sakat bırakmıyor.
Aşı yaralanmaları olan ve tekerlekli sandalye de olan insanlar gördüm.
Twitter'dan aşı almamamız, diğer insanlarında aşı almaması için bize ulaşmaya çalışıyorlardı. Kalbim ve ruhum onları dinlemekten yana.
Hayır coronavirüs bunu yapmıyor. Bunu neden göze alayım? Ölmemek için mi?
Ölümü sakatlığa yeğlerim.

Uzun covide bağlı kısmen engellilik ve ensefalit ya da kronik yorgunluk sendromu iddiaları var bunlar araştırabilir ve bu kişilere mutlaka yardım edilmelidir ancak bu kişilere uygulanmış ilaç tedavisi neydi?
Kronik yorgunluk ensefalit ya da depresyonlar bunların bir kısmına yine vücuda sızan ilaç yükleri ve toksinleri neden oluyor olabilir mi? Bunu hiç sorguladınız?
Bunu bilmiyoruz.

Aşıdan ölüm riskini seçmemek ve bunu göze almamak elimde.
Coronavirüs doğal bir olgu buna bir şey yapamam ama aşıyı seçmeyebilirim.
Aşıdan ölüm riskim var anlıyor musun?
Geçtiğimiz hafta aşı yaralanmalarının Covid zararını aştığını gösteren tablolar ve istatistiklere tanık oldum.
Bunun dışında Şili çalışması Sinovac inaktif etkin dedi bizim doktorlar 50 milyon dozla bir çalışma yazamadığı gibi (düzeltme bunun akabinde yazmış yayınlamışlar) o çalışma yayınlanır yayınlanmaz interenetteki yorumlara göre söylüyorum kimse onu olmasın herkes biontech mrna olsun diye TTB bir parti Sinovac toplatmaya girişti.

İngiltere ve bir kaç ülke de daha şu an virüsten ölenlerin ziyade aşılanmış insanlar olduğunu haberler söylüyor. Salgının ölümlerle yeniden doğduğu ülkeler aşılanan ülkeler diyen bir Fransız salgın hastalık profesörü var..

Çin'e sorsak 1,5 milyar nüfustan sadece 5 bin kişi öldü ve Suriye ve Afganistan gibi ülkelerde salgın ya da gündemi var mı onu bile bilmiyoruz. Tibette bir dağ da yaşasam ve TV ve radyom olmasa eminim bir salgınım olmayacaktı ve aşı zorlanmasına da maruz kalmayacaktık. Neler olduğuna ikna olmadım ya da anlamış değilim. Virüs tam izole edilmedi serpiştirme yöntemiyle kodlar bilgisayar dizimleriyle eşleştirilip tamamlanıyor diyorlar. 

Yani şu aşamada bir aşı alır ve yaralanırsam kendimle çelişirim bunu kabul edemem

Türkiye 80 milyon+ nüfus ve salgında bildirdiği ölüm 50 bindir. Ben bun da bir ulusal pandemi göremediğimi söylemeliyim. İsnaları nölüdğünü gizmeli bir salgın hastalık olduğunu kabul ediyoruz ve ölenler ve yakınları için üzgünüm ancak salgın demek ?! Ysani milyonlar ölmedi !

mrna nın mucidi twitterın da galiba ivermektin adlı ilaç mrna aşıdan daha koruyucu yazıyor.

Aşı yaralanmalarını gördük böyle bir riski almıyorum ve alamam

Coronavirüs doğal engelleyemediğim bir risk
Bağışıklık sistemimle savaşmak ya da onu güçlendirmekten başka bir şey elimden gelmez
Henüz güvenli ve etkili, uzun dönem riskleri gösterilmiş ve koruyuculuğu ispatlanmış bir aşı yok. Riskler çok fazla. Bağışıklık sistemimle yola devam edeceğim ve etmeliyim gibi görünüyor.

Eğer ben de herkes gibi ya da diğerleri gibi aşıya bağışıklık sistemimden daha fazla güveniyor olsaydım neden olmasın belki ama şu aşamada aşıların doğal bağışıklıktan ve bağışıklık sistemimden daha güçlü olduğuna inanmadım ve buna dair yeterli veri yok ve  bağışıklık sistemimin beni doğal yoldan sakat bırakma riski aşıdan düşük....

İnaktif aşıları sadece kitlesel hezeyan durursa ve histerik aşı önergeleri geri çekilirse ve uluslararası zeminde hukuku linç etmeyi bir yana bırakarak ortak tanınan doğru dürüst bir tanım yapılırsa ve yaşam boyu hakları örtmeye ve gölgelemeye kalkmayan aşı pasaportu dayatmaları çekilirse değerlendireceğim. Özgürlükler aşıdan önemlidir. Yaşam hakkından önce kutsanması gerekenler var .

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.